Obserwatorzy

piątek, 15 września 2017

Żakiecik z resztek

Ponieważ sporo szyłam dla Sary, więc i resztek tkanin trochę już mam. Oczywiście w stosownym czasie trzeba będzie to wszystko wyszyć.
Dziś prezentacja żakieciku z resztek zielonego. Dla przypomnienia kostium zielony z rękawkiem 3/4 znajdziecie tu zieleń
A tu to, co jeszcze wykroiłam.
Oczywiście żakiecik z baskinką i mini rękawkiem. Oj ,nagimnastykowałam się, nagimnastykowałam.
Zostały już naprawdę tylko drobne ścinki. Pewnie wykorzystam  je jeszcze do stworzenia jakiejś pracy patchworkowej szytej metodą confetti, bo odkąd znam tą technikę, to wszystkie kawałeczki tkanin zbieram i segreguję kolorystycznie do woreczków strunowych. Takie zboczenie mi się urodziło;-)



A jak u Was z wyszywaniem resztek ?
Składacie, wyrzucacie, wyszywacie ?

7 komentarzy:

  1. Iwonko, to nie zboczenie, to oszczędność - wszystkie tak mamy, ja też niczego nie wyrzucam, gromadzę, chomikuję, upycham po wszystkich, możliwych szufladach :-))) Nigdy nie wiadomo co, do czego się przyda. U Ciebie przydało się na cudownie zgrabny i wspaniały żakiecik. Ja w przyszłym tygodniu też będę prezentować pracę z resztek i powiem Ci, Kochana, że te resztkowce wychodzą uroczo i oryginalnie. Ściskam, pozdrawiam cieplutko i życzę udanego weekendu :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Halinko, tylko najczęściej te oszczędności zabierają nam mnóstwo miejsca. Wypełniają pudełeczka,pudełka i pudła, puszeczki ,koperty, woreczki itp. Bywa ,że zapominamy o nich ;-)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny!! i taki zgrabny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziewczyna, dla której szyłam zgrabna, to i żakiecik zgrabny ;-)

      Usuń
  4. Jesteś wspaniała :) tylko podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, jak zawsze obsypujesz mnie pochwałami,dziękuję to bardzo motywuje:-)buziaki

      Usuń
  5. Super! Zapraszam do mnie na Candy i przesyłam pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, zapraszam ponownie :-)